درخواست هواداران: جواد به پرسپولیس Ú¯Ù„ بزن !

درخواست هواداران: جواد به پرسپولیس گل بزن !




 

 


درخواست هواداران: جواد به پرسپولیس گل بزن !


تاریخ : سه شنبه ،
31 مرداد 1391

هواداران تيم استقلال از جواد نکونام خواستند در دربي 75 به پرسپوليس گل بزند.


تيم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز در کمپ مرحوم حجازي در حالي تمريناتش را پيگيري کرد که خسرو حيدري غايب بود. امير قلعه‌نويي درباره اين بازيکن اعلام کرد که حيدري تا سه هفته از ميادين دور خواهد بود.

* حضور نيکي کريمي در تمرين امروز استقلال باعث تعجب تماشاگران و خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي شد. کريمي که به همراه گروهش براي تهيه يک برنامه مستند فوتبالي به محل تمرين آبي‌پوشان آمده بود با استقبال چشمگير عکاسان روبرو شد و مجبور شد به گوشه‌اي از زمين برود و به دور از چشم نمايندگان اصحاب رسانه به تهيه گزارش بپردازد.

* با توجه به اينکه تمرين آبي‌پوشان فردا و پس فردا پشت در‌‌هاي بسته برگزار مي‌شود، حدود 300 نفر از هوادارن اين تيم با حضور در کمپ مرحوم حجازي به تشويق بازيکنان و کادر فني پرداختند. طرفداران تيم استقلال از جواد نکونام درخواست مي‌کردند روز جمعه دروازه پرسپوليس را باز کند. در بخش ديگري از شعارها، آنها نيکي کريمي را به شدت تشويق کرده و او را استقلالي خطاب کردند.

* امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين امروز حدود 10 دقيقه با بازيکنان تيمش صحبت کرد و از اهميت بازي با پرسپوليس براي آنها سخن گفت. قلعه‌نويي خطاب به بازيکنان استقلال اعلام کرد که اين بازي براي طرفداران حکم مرگ و زندگي را دارد و بايد 3 امتياز را از پرسپوليس بگيرند.

* گروه تصويربرداري مستند فوتبال به کارگرداني کريمي در طول برگزاري تمرين امروز مصاحبه‌هايي را با بازيکنان استقلال داد.

* در اواخر تمرين آبي‌پوشان طرفداران تيم استقلال عليه پرسپوليس و سردار رويانيان شعار مي‌دادند و به تشويق فتح‌الله‌زاده مي‌پرداختند. آنها همچنين عليه علي کريمي شعار مي‌دادند و جواد نکونام را مورد تشويق قرار مي‌دادند.

* تمرين تاکتيکي آبي‌پوشان که بيشتر به پاس‌هاي کوتاه، ارسال از جناحين و تمرين شوت‌زني اختصاص داشت ساعت 19:55 به پايان رسيد.

تيم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادي از ساعت 18 و در دربي هفتاد و پنجم به مصاف پرسپوليس خواهد رفت.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل